FAQ

Nej, vi har ingen fysisk butik. Vi är en webshop, men du har möjlighet att besöka vårt showroom sista vardagen i månaden mellan kl 16.00 och 19.00

Vi skickar ut paket alla vardagar med GLS. Om du beställer innan kl. 10.00 kommer din beställning att skickas samma dag.

Om din beställning är senare än kl. 08.00 kan vi tyvärr inte garantera, att den hinner med föregående beställning och kommer därför att annulleras. Du kan eventuellt ringa tel +45 31112700 och fråga om du hinner ligga till något på din tidigare beställning.

Du kan hämta ut din beställning i Solrød alla vardagar mellan kl. 10.00 - 14.00, om beställningen görs innan kl. 10.00.

Skriv ett mail med ditt ordernummer + de saknade produkterna till [email protected], så fixar vi det så fort som möjligt.

Vi besvarar samtal alla vardagar mellan kl. 10.00 - 14.00. Annars är du välkommen att lämna ett meddelande eller skriva ett textmeddelande, så återkommer vi till dig så fort som möjligt.

Hitta #kandiigirls Nail Community  på Facebook, här svarar både ambassadörer och snälla, duktiga Kandiigirls på frågorna som du behöver hjälp med.

Vi rekommenderar alltid en kurs/utbildning så att du vet vad du har att göra med! Men ja, vem som helst kan köpa och använda våra produkter.

Anledningen kan vara att din telefon/dator har lagrat gammal bilddata från vår sida. De gör detta för att göra din åtkomst till sidan snabbare, men det kan orsaka problem när du uppdaterar sidan. Du kan radera sparad data enligt följande:

iPhone/iPad:

Hur man tar bort historik, buffert och cookies.

Så här rensar du informationen från din enhet:

För att radera historik och cookies, gå till Inställningar> Safari och tryck sedan på Rensa historik och webbplatsdata. Att radera historik, cookies och webbläsardata i Safari raderar inte informationen under Autofyll.

Chrome på Android:

I Chrome-appen.

Öppna Chrome Chrome-appen på din Android-telefon eller surfplatta.

Tryck på Mer uppe till höger.

Tryck på Historik och sedan på Rensa webbläsardata.

Välj tidsintervall överst. Om du vill radera allt väljer du Alltid.

Markera kryssrutorna bredvid "Cookies och webbplatsdata" och "Cachade bilder och filer".

Tryck på Rensa data.

Rabatter utdelas automatiskt. De kräver att du är inloggad och medlem i någon av rabattkundkategorierna.

Du kan alltid se om du får rabatt, erbjudande eller normalpris på en vara, genom att titta på den lilla text på produktbilden.

Om det finns ett Erbjudande är det ett generellt erbjudande pris, och detta tilldelas därför ingen ytterligare rabatt.

Om det finns ett specialpris är det en individuell rabatt som ges till dig utifrån den kundkategori du befinner dig i.

Observera att det finns produktkategorier som inte är rabatterade, t ex redan rabatterade varor (erbjudanden), kurser och presentkort. Du kan därför riskera, att produkter som erbjuds inte nödvändigtvis lever upp till den rabatt du förväntar dig.

Har du frågor om rabatter och kombinationspriser är du alltid välkommen att kontakta oss på [email protected]

Våra nyhetsbrev skapas och skickas i HTML. Det är därför viktigt att din e-postklient eller webbmailprogram stöder HTML. Om vyn är inställd på vanlig text kommer du att se källkoden för e-postmeddelandet istället för att visa bilder och länkar.

På grund av GDPR och säkerhetsskäl raderas inaktiva konton automatiskt efter 1 år. Beställningar går fortfarande att söka i systemet, så om du behöver en översikt över tidigare beställningar är du alltid välkommen att kontakta vår Kundtjänst.

Hittade du vad du sökte?

Om du inte fått svar på dina frågor ovan är du välkommen att kontakta vår kundtjänst.