FAQ
Har du en fysisk butik?
Nej, vi har ingen fysisk butik. Vi är en webbshop men du har möjlighet att besöka vårt showroom sista arbetsdagen i varje månad mellan kl 16 - 19, och med självbetjäning alla vardagar (måndag till fredag) mellan kl 10 – 14.
Skickas paket varje dag?
Vi skickar ut paket varje vardag (måndag till fredag) med GLS. Om du beställer innan 10.00, då kommer din beställning samma dag, med beräknad leverans nästa arbetsdag.
Jag har glömt något i min beställning, kan jag fortfarande få det?
Om din beställning är senare än 08:00 kan vi inte garantera att den kan komma fram med föregående beställning och kommer därför att makuleras. Du kan ev ring 31112700 och fråga om du fortfarande kan få något på din tidigare beställning.
När kan jag hämta ut min beställning?
Du kan hämta i Solrød alla vardagar (måndag till fredag) mellan 10.00 och 14.00, om beställningen görs innan kl. 10:00 på förmiddagen.
Något saknas i min beställning, vad gör jag?
Skriv ett mail med ditt ordernummer + de saknade produkterna till kundeservice@kandii.dk så fixar vi det så snart som möjligt.
När har du telefontid?
Vi besvarar samtal alla vardagar (måndag till fredag) mellan 10.00 och 14.00. Annars är du välkommen att lämna ett meddelande eller skriva ett sms så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
Var kan jag bäst få instruktioner för produkterna?
Hitta #kandiigirls nagelgemenskap på Facebook, här svarar både ambassadörer och söta, duktiga Kandiigirls på frågorna de kan hjälpa till med.
Kan jag använda dina produkter utan en kurs eller utbildning?
Vi rekommenderar alltid en kurs/utbildning, så du vet vad du gör! Men ja, alla kan köpa och använda våra produkter.
Bilder eller data på webbplatsen laddas bara till hälften eller inte alls!
Anledningen kan vara att din telefon/dator har lagrat gammal bilddata från vår sida. De gör detta för att göra din åtkomst till sidan snabbare, men det kan orsaka problem när sidan uppdateras. Du kan radera sparad data på följande sätt:
iPhone/iPad:
Hur man tar bort historik, buffert och cookies
Så här rensar du data från din enhet:
- För att rensa historik och cookies, gå till Inställningar > Safari och tryck sedan på Rensa historik och webbplatsdata. Rensa historik, cookies och webbinformation i Safari rensar inte autofyll-informationen.
Chrome på Android:
I Chrome-appen
- Öppna Chrome-appen på din Android-telefon eller surfplatta.
- Tryck på Mer uppe till höger.
- Tryck på Historik Rensa webbinformation .
- Välj tidsintervall överst. Om du vill ta bort allt väljer du Alltid .
- Markera rutorna bredvid "Cookies och webbplatsdata" och "Cachade bilder och filer".
- Tryck på Rensa data .
Jag saknar min rabatt, vad gör jag?
Rabatter delas ut automatiskt. De kräver att du är inloggad och är medlem i någon av rabattkundkategorierna.
Du kan alltid se om du får rabatt, erbjudande eller normalpris på en vara genom att titta på det lilla textmärket på produktbilden.
Om det finns ett Erbjudande är det ett generellt offertpris och detta ges därför ingen extra rabatt.
Om det står Specialpris är det en individuell rabatt som ges till dig baserat på den kundkategori du befinner dig i.
Observera att det finns produktkategorier som inte erbjuder rabatter, t ex redan rabatterade varor (reasaker), kurser och presentkort. Du kan därför riskera att produkter som erbjuds inte nödvändigtvis lever upp till den rabatt du förväntar dig.
Har du frågor om rabatter och kombinationspriser är du alltid välkommen att kontakta oss på kundeservice@kandii.dk
När jag får ditt nyhetsbrev ser det konstigt ut eller är helt oläsligt
Våra nyhetsbrev skapas och skickas i HTML. Det är därför viktigt att din e-postklient eller ditt webbmailprogram stöder HTML. Om vyn är inställd på vanlig text kommer du att se källkoden för e-postmeddelandet istället för bilder och länkar.
Jag kan inte logga in - systemet säger att mitt konto inte finns!
På grund av GDPR och säkerhetsskäl raderas inaktiva konton automatiskt efter 1 år. Beställningar går fortfarande att söka i systemet, så om du behöver en översikt över tidigare beställningar är du alltid välkommen att kontakta vår Kundtjänst.
Om du hade ett konto på vår gamla hemsida måste du be om att få ett nytt lösenord för att återaktivera ditt konto.
Innehållet i min korg kommer inte att försvinna
Om du har innehåll i din varukorg som antingen inte försvinner efter att en beställning har lagts, eller om du bara vill tömma varukorgen och börja om, kan du klicka här för att tömma varukorgen
Varför är produktpriserna i paket högre än om jag köper produkterna individuellt?
Sättet som vårt system beräknar paketpriser är lite invecklat. Systemet tar själv basprodukterna i en bunt och gör en genomsnittlig beräkning av priserna, vilket gör att priset ser ut att vara högre. Men i kombination med de produkter du får "gratis" är totalpriset långt under normalpriset.
Paket måste betraktas som en enda produkt , även om systemet delar upp produkterna i oberoende enheter.